Цени на счетоводни услуги за малки и стартиращи фирми

Брой документи месечно: Заети лица За фирми, нерегистрирани по ДДС За фирми, регистрирани по ДДС
до 10 1-2 280 лв. 560 лв.
от 10 до 20 1-2 310 лв. 620 лв.
от 21 до 50 1-2 330 лв. 650 лв.
от 51 до 100 1-2 380 лв. 750 лв.
над 100 1-2 по договаряне по договаряне

 

В цената е включено годишно счетоводно приключване и подаване на отчет в агенция по вписванията.
* За всяко следващо лице цената се увеличава с 20 лв. месечно. Над 20 човека по договаряне.
* Цените не са обвързани с период. По всяко време можете да се откажете от нашите услуги с 1 месечно предизвестие.
* Цена за нулева ДДС декларация – 50 лв.
* Такса за годишно приключване – ½ от месечното възнаграждение.

Онлайн счетоводни услуги

“Ди Ем Акаунт” е в крак с новите технологии и предлага на клиентите с натоварен график и липса на свободно време онлайн счетоводни услуги. Комуникацията между нас и клиента се осъществява по мейл, Skype, ICQ, Viber и по всякакви други методи, стига те да са достъпни и за двете страни.

Допълнителни услуги:

Предлагаме и куриерска услуга по вземане на документи от Ваш офис.
Регистрация по закона за защита на личните данни – 50 лв.
Трудова медицина – в зависимост от персонала. Цени от 50 до 15 лв. на човек.
Ако имате допълнителни въпроси, моля, изпратете Вашето запитване на office@dma.bg, на телефон 0887 355 166 или използвайте формата по-долу.

Пълен списък на услугите може да намерите тук.
Цени за регистрация на фирми може да намерите тук.

Препоръки от клиенти

Желанието и интересът за съвместна дейност с „Ди Ем Акаунт“ ЕООД са продиктувани от гъвкавата финансова политика, високите професионални умения, лоялността и коректността на служителите в компанията.

инж. Румен РайковУправителАгролеспроект ЕООД

Запитване за цена за счетоводна услуга:






    Данни за контакт:

    Име (на фирма ако има такава):

    Лице за контакт (задължително):

    Телефон: (задължително):

    Вашият Email (задължително)

    Обем на документи (месечно):

    Брой приходни документи:

    Брой разходни документи:

    Брой банкови сметки:

    Брой дълготрайни активи:

    Брой търгоски обекти (магазини, складове, офиси и други):

    Ако имате счетоводство, как е организирано то до момента?

    От нает счетоводител на място в офиса Ви
    От специализирано счетоводно предприятие на място в офиса Ви
    От специализирано счетоводно предприятие извън офиса Ви
    Не сте имали такова досега

    Вашето съобщение