Счетоводни услуги
“Ди Ем Акаунт” предоставя цялостна, оптимизирана услуга в съответствие с местните счетоводни и данъчни разпоредби, чиято основна характеристика е стриктното спазване на крайни срокове при подаването на декларации и плащането на данъците.
- Сортиране, класиране и обработка на първични счетоводни документи;
- Контрол на съответствията на първичните счетоводни документи с националното счетоводно и данъчно законодателство;
- Изготвяне на необходими вътрешни и вторични счетоводни документи с изключение на тези отнасящи се до отчетността на физически лица, както и заповеди на ръководството във връзка с дейността на клиента;
- Изготвяне на счетоводна политика;
- Осчетоводяване и отразяване на стопански операции съгласно разпоредбите на счетоводното законодателство и Националните Стандарти за Финансови Отчети за Малки и Средни Предприятия, както и съобразени с вътрешно фирмените изисквания и потребности от информация;
- Изготвяне на справки и предоставяне на информация за нуждите на НАП, БНБ, НОИ и НСИ;
- Изготвяне на справки и предоставяне на информация за нуждите на клиента;
- Самостоятелно годишно счетоводно приключване съгласно разпоредбите на счетоводното законодателство и Националните Стандарти за Финансови Отчети за Малки и Средни Предприятия;
- Консултации във връзка със счетоводното законодателство;
- Изготвяне на необходими документи (декларации, справки и др.) за НАП;
- Информиране на клиента за изтичащи срокове касаещи НАП;
- Данъчно и осигурително планиране и прогнозиране;
- Консултации във връзка с данъчното и осигурителното законодателство;
- Представителство при провеждане на ревизии и одити;
- Изчисляване и определяне на данъци и осигуровки;
- Изготвяне на банкови документи за разплащане с НАП (онлайн банкиране-пасивно);
- Изготвяне трудови договори съгласно задължителните реквизити на Кодекса на труда;
- Изготвяне на разплащателни ведомости, сметки за изплатени суми и рекапитулации;
- Изготвяне на документи, справки и служебни бележки във връзка с прекратяване на трудови договори;
- Изготвяне УП2, УП3 и служебни бележки;
- Подаване на месечна информация на осигурените лица чрез клиента;
- Подаване на информация за сключените трудови договори;
- Подаване на декларации за ЗДДС;
- Подаване на декларации справки и други документи пред НАП, НОИ, БНБ и НСИ.
Всеки клиент се обслужва от определен счетоводител, който работи в екип под прекия контрол на нашето опитно управленско звено.
Нашите цени за счетоводни услуги може да ги разгледате ТУК.